Beda dzisiaj juz koszulki ?
Da radę?
Zwiń
X
-
Da radę?
Witam wszystkich. Mam prośbe. Jeżdże Skodą Octavia 1.6 i chciałem się poradzić czy da radę podkręcić silnik. Zdaje sobie sprawe że każdy tunning obniża w pewnym stopniu jego żywotność, ale czy dałoby radę wyciągnać z tego silnika moc na poziomie ok 130 KM zeby drastycznie nie podskoczylo jego zuzycie?
-
-
Oglądałem kiedyś oferte tuningu 1.6 75KM na 120KM. Polegała na:
Wymianie wałka rozrządu
splanowaniu i modyfikacji głowicy
wymianie dolotu i wydechu
wymianie wtrysków i listwy zasilającej
zmiany programu komputera
może coś jeszcze
moment nic nie wzrósł i poszedł z 2800 na 5000 obr
moc z 4600 na 7200 obr
spalanie koło 2l wiecej i minimum 98 oct (zalecane 99 v-power)
Koszt: koło 3000 ( ogladałem to dawno temu)
Trwałość: nieznanaSeria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Poszukaj w archwium, byl juz watek o dlubaniu 1,6.
Wnioski podsumowal BaPit stwierdzeniem - "tuningujac kupe, w rezultacie i tak otrzymamy kupe" Oczywiscie bez obrazy.
Niestety bez uturbienia nie uzyskasz mocy powyzej 100KM. Dolozenie turbo do tego silnika, zeby bylo porzadnie to koszt podobny do swapa na jakies TDI. Nizszym kosztem to bedzie to zrobione na durty i w efekcie nic z tego nie bedzie.
[ Dodano: 26 Maj 2005 11:06 pm ]
Zamieszczone przez Sebastian_M26Oglądałem kiedyś oferte tuningu 1.6 75KM na 120KM. Polegała na:"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
1.6 101 KM 8 zaworowy Co do wałka rozrzadu zastanawialem sie nad zmianą ale wydaje mi sie ze znaczaco obnizy to trwalosc silnika. Chodzi mi o to zeby samochod byl do codziennej jazdy. Zastanawiałem sie tez nad turbina. Moze lepiej kompresor? I czy wogóle to ma jakis sens przy 8 zaworowym silniku? Zakładamy że chce się zmieścić w kwocie 10 tys
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Wymianie wałka rozrządu
Zamieszczone przez Sebastian_M26splanowaniu i modyfikacji głowicy
Zamieszczone przez Sebastian_M26wymianie dolotu i wydechu
porządny wydech to conajmniej 1500zł, jezeli z kolektorem to ze 2500 spokojnie
Zamieszczone przez Sebastian_M26wymianie wtrysków i listwy zasilającej
Zamieszczone przez Sebastian_M26zmiany programu komputera
Zamieszczone przez Sebastian_M26Koszt: koło 3000 ( ogladałem to dawno temu)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Analizując moje dotychczasowe zdobyte informacje odnośnie podkręcenia silnika 1,6 dochodze do wniostu że najkorzystniejszą modyfikacją jest SWAP ale na to trzeba wydać minimum 10 tys, + dodatkowo na dalsze mody
Po ostatniej przejażdżce z djczas zachorowalem na 1,8T no chyba ze można wrzucić do octy coś mocniejszego ??? Ma ktoś jakieś doświadczenie, to prosze o info.
a tym czasem zaczynam oszczędzać :twisted: .......Zapraszam na www.rebel-tuning.com
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaPoszukaj w archwium, byl juz watek o dlubaniu 1,6.
Wnioski podsumowal BaPit stwierdzeniem - "tuningujac kupe, w rezultacie i tak otrzymamy kupe" Oczywiscie bez obrazy.
Zamieszczone przez PurchawaNiestety bez uturbienia nie uzyskasz mocy powyzej 100KM
Smiem w ta oferte watpic. Z tego co wymienione IMHO max 100KM. Ale ja sie na benzynach nie znamTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez luky8Analizując moje dotychczasowe zdobyte informacje odnośnie podkręcenia silnika 1,6 dochodze do wniostu że najkorzystniejszą modyfikacją jest SWAP ale na to trzeba wydać minimum 10 tys, + dodatkowo na dalsze mody
Po ostatniej przejażdżce z djczas zachorowalem na 1,8T no chyba ze można wrzucić do octy coś mocniejszego ??? Ma ktoś jakieś doświadczenie, to prosze o info.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
No niestety jak się sprawy nie przemyślało na początku to teraz rakiety z tego nie będzie. Musisz się z tym pogodzić !!1 lub zmień samochód za dużo dłubania żeby to sprawnie się poruszało a i tak nie masz gwarancji jak to będzie jeździć. Nawet jak zrobisz za te 10 tys te 120KM to i tak będzie to jeździć jak OCTA AGR !!! A więc....?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wasylNawet jak zrobisz za te 10 tys te 120KM to i tak będzie to jeździć jak OCTA AGR !!! A więc....?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWi tego się trzymaj k z tego silnika można spokojnie zrobić 120KM z zachowaniem fabrycznej trwałości
[ Dodano: 27 Maj 2005 09:24 am ]
Zamieszczone przez MisiekWAWtrochę się zagalopowałeś :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :zlosnik: to fabrycznie jeździ jak Octa AGR :lol: :lol: :lol:
:szeroki_usmiech"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaZamieszczone przez MisiekWAWi tego się trzymaj k z tego silnika można spokojnie zrobić 120KM z zachowaniem fabrycznej trwałości
[ Dodano: Pią Maj 27, 2005 09:27 ]
Zamieszczone przez PurchawaZamieszczone przez MisiekWAWtrochę się zagalopowałeś :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :zlosnik: to fabrycznie jeździ jak Octa AGR :lol: :lol: :lol:
:szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz